wtorek, 29 marca 2016

DT Piątek 13 - Chorągiewka / Banner

Witam,
dziś chciałam się z Wami podzielić moim pomysłem na wykorzystanie banerków jakie znajdziecie w sklepie P13. Do stworzenia tła dla zdjęcia z mojej podróży poślubnej wykorzystałam nową kolekcję. Pasuje idealnie do kolorów z tej pięknej plaży! Ah... było cudownie - zdecydowanie polecam 3 tygodniowy urlop w ciepłych miejscach!

Hi,
today I would like to share with you my idea for shape banners that you can find in P13 shop. I used new collection to prepare background for photo from my wedding trip. It matches perfectly to colours from that beautifull beach! Ah... it was wonderfull - I defenetly recommend to have 3 weeks vacations in worm places :)





Wykorzystałam/I used
     

Pozdrawiam cieplutko / Greet warmly
Ola

1 komentarz:

  1. Świetny banerek :)
    Pewnie na urlopie zrobiliście mnóstwo zdjęć i zasypiesz nas teraz albumami ;)

    OdpowiedzUsuń